Kur duhani ishte cool në SHBA

Kjo reklamë e duhanit nga vitet ’70 thotë: “Fryj në fytërë dhe ajo do të ndjek pas çdoku.”


Sot në SHBA pirja e duhanit shihet si vepër shumë e ulët, e cila tregon për karakterin e dobët të personit. Kompani me renome si CBS ose CNN madje refuzojnë të punësojnë duhanpirës. Vendet ku lejohet pirja janë shumë të limituara. Psh: në aeroportin e Vjenës taketuket janë kudo nëpër terminal. Në aeroportin e Uashingtonit situata është më ndryshe: duhanpirësit futen në një dhomë me mure të tejdukshëm që nga tymosja me kohë janë shëndrruar në kafazë të verdhë.

Statistikat tregojnë se pirja e duhnait ulët me me ngritjen e nivelin të edukimit, ku dështakët që nuk kanë mbaruar shkollën e mesme prijnë për nga pirja. Disa studime tjera tregojnë se duhani krijon varshmëri më të madhe se marihuana.

One thought on “Kur duhani ishte cool në SHBA

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.